duminică, 20 noiembrie 2011

Covrigii de Buzau de la Boromir

Imi amintesc acum 2 luni,m-am hotarat sa merg impreuna cu iubitul meu si inca un prieten la zilele orasului Caransebes pentru a ne distra si a vedea concertul unei cunoscute formatii din Romania. Totul a fost frumos acolo,pana in momentul cand asteptam trenul,la ora 2 noaptea si ne-am dat seama ca singurii nostrii bani mai sunt cei 10 roni uitati in blugi,pe care ii aveam din intamplare. Era destul de rece afara,deja ni se facuse si foame si chiar nu stiam ce am putea cumpara cu singurii bani pe care ii aveam...am intrat in gara din caransebes si primul lucru care ne-a facut cu ochiul a fost punga de covrigi de buzau de la boromir,nu stiu daca mai trebuie sa va spun ca am cumparat de toti banii :).. toate bune si frumoase pana am urcat in tren,cand aveam locuri intr-un vagon plin de studenti cu care intrand in vorba le-am facut pofta tot crantanind la covrigi si uite asa am impartit cele 3 pungi de covrigi de buzau de la boromir cu inca vreo 10-12 persoane. Totusi am ramas cu niste prieteni noi,cu care tin legatura si acum,astfel as zice : Imparte-i cu toata lumea pentru o viata mai colorata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu